woensdag, december 03, 2008

PARLAN.DOC: Herman Leenders (5)

Beste Dirk,

Straks zie jij haar: om 19u. Eerst moet ze nog dat boek kopen voor Katia: Duizend schitterende zonnen. Ze stopt iets vroeger met werken want ze gaat nog naar de Spar. Vanavond eten jullie kip met appelmoes. Ze kijkt er naar uit om jou (zoetje) te zien. Bofkont.

Ze heeft dat allemaal verteld in de boekhandel terwijl ik niet meer op de titel kon komen van het boek dat ik zocht. Het is maar dat je weet dat je een vrouw uit de duizend getroffen hebt die met een heldere stem en zonder terughoudendheid jouw en haar dagelijkse leven kond doet aan iedereen die wil meeluisteren. Ik wou niet meeluisteren maar ik kon niet anders. Het zijn mijn zaken niet wat jij met je leven doet maar niettemin smakelijk.


Met vriendelijke groeten


Herman

Herman Leenders
@

Met de rubriek 'PARLAN.DOC' wil Parlando! één Vlaamse dichter(es) een maand lang speciale aandacht schenken. Elke week wordt minstens één bijdrage van hem/haar verwacht. Het PARLAN.DOC-archief is hiernaast na te gaan. Koenraad Goudeseune gaf het estafette-stokje door aan Herman Leenders. Dit is zijn laatste bijdrage.

Labels: